wtorek, 6 maja 2014

Matury.




Rozterki
 
Action Cytaty.info cześć
jes­tem K.
mam 19 lat
za tydzień do­pad­nie mnie stres przed­ma­tural­ny
wie­czo­rem
tak to na pew­no będzie wie­czo­rem
pew­nie nikt mnie nie po­cie­szy
ni­komu się nie uda
jak zwyk­le
A. będzie próbo­wała
po­roz­ma­wiamy chwilę
do­da mi otuchy
K. może się zain­te­resu­je
ale nie zro­zumie
R. może się odez­wie
al­bo go w ogóle nie będzie
nie
on mnie pod­niesie na duchu
S. pójdzie ze mną na spa­cer
B. i W. się pouśmie­chają
pew­nie to tak będzie
ale to będzie przed pol­skim
nie boję się pol­skiego
boję się że zaśpię
pol­ski mogę na­pisać na­wet te­raz
chy­ba
gorzej będzie z ma­tema­tyką
chcę ją na­pisać dob­rze
po­win­nam się jej jeszcze pou­czyć
pou­czyć ma­tema­tyki
kto się uczy ma­tema­tyki
mogłabym zro­bić kil­ka za­dań
kil­ka­naście
kil­kadziesiąt
dwa na dzień
to szes­naście
a an­giel­ski to
an­giel­ski na­piszę
nie na­pisałam jeszcze pra­cy na pol­ski
kiedyś na­piszę
dziś wy­pożyczyłam książkę z wier­sza­mi
ale mo­ja pra­ca ma­tural­na
nie ma nic wspólne­go z poezją

cześć
mam na imię K.
za tydzień zdaję ma­turę
mam nadzieję
że zdam

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz