wtorek, 9 grudnia 2014

MOJE ŻYCIE



Od dość dawna bardzo bolą mnie nogi.
Nie przesadzam, to jest naprawdę straszny ból.
Ból który uniemożliwia normalne funkcjonowanie, poruszanie się.
Gdy ból się bardzo nasila idąc opieram się o meble, ścianę.
Niemożliwe stało się wyjście na powietrze, ostatnio byłam w Biedronce chyba z 10 dni temu.
W czwartek 11-go mam wizytę u lekarza naczyniowca. Wcześniej pan doktor zlecił mi badania i idę właśnie z wynikami.
Może coś się wyjaśni.
Może pan doktor znajdzie lek który uśmierzy te bóle.
Teraz jestemw domu sama.
Moje dziewczyny pojechały do Bydgoszczy bo Weronika ma wizytę u specjalisty.
Muszę przerwać bo żle się czuję. Coś złego dzieje się z moim sercem.
                                                                                                                 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz